Monno: Jag menar för några säsonger till, han är otroligt skicklig i PP, kan spela tufft och är bra åt båda håll, en sån spelare vill jag ha kvar i klubben:)
Inlägg: 1568191
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har en ny forumsledare tillträtt i brynäsboken, det var en positiv nyhet för hela hockeysnack.
Jag säger som Fylking , ÄNTLIGEN!
Jag säger som Fylking , ÄNTLIGEN!
+ 2