+ 1
Inlägg: 1570547
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk:
Känns som det är 50-5 i skott till Modo.
Vi är för dåliga helt enkelt, för dåliga på att göra mål, för dåliga att försvara, och för dåliga målisar. Känns jävligt svagt med 0-4 i matcher mot ett mediokert FBK.
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk: Nu är frågan om vi föröker göra så många passningar som möjligt, eller om vi går för mål.
Hämta pucken efter förlorad tek tar jag för givet. (där hade jag fel.)
Redigerad kommentar
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk: Modo i 5 mot 3 nu.
Nu får vi nog se en temposänkning A'la Modo
Nu får vi nog se en temposänkning A'la Modo
Berka:
Ritola är bra ikväll också.