1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508097 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1570547

Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)

Berka:

Ritola är bra ikväll också.


Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)

Sawchuk:

Känns som det är 50-5 i skott till Modo.

Vi är för dåliga helt enkelt, för dåliga på att göra mål, för dåliga att försvara, och för dåliga målisar. Känns jävligt svagt med 0-4 i matcher mot ett mediokert FBK. 


Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)

Sawchuk: Nu är frågan om vi föröker göra så många passningar som möjligt, eller om vi går för mål.

 

Hämta pucken efter förlorad tek tar jag för givet. (där hade jag fel.)

Redigerad kommentar


Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk: Modo i 5 mot 3 nu.
Nu får vi nog se en temposänkning A'la Modo

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB