Inlägg: 1570553
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
PINSAMT!
Man väljer att vara så avvaktande som möjligt, tills man tappar pucken.
Det är fel i skallarna på dem. Ingen vågar vinna.
Sawchuk: Nu är frågan om vi föröker göra så många passningar som möjligt, eller om vi går för mål.
Hämta pucken efter förlorad tek tar jag för givet. (där hade jag fel.)
Redigerad kommentar