Inlägg: 1570571
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk:
Fan vad jobbigt att ha hoppet kvar hela vägen till slutet trots att man vet hur det slutar.
Snälla, låt oss vara med minst till Semi nästa år!!!!!!!
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk: Så du menar att vi har en världsmästare i laget??!STORT ;-)
Berka:
Kousa är världsmästare i att lägga passen på skridskorna!