Inlägg: 1570578
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk:
Du menar att du känner hopp? MoDo vinner inte den här typen av jämna tillställningar den här säsongen.
Jag är kolugn och väntar på spännande nyförvärv i morgon.
Sawchuk:
Fan vad jobbigt att ha hoppet kvar hela vägen till slutet trots att man vet hur det slutar.
Snälla, låt oss vara med minst till Semi nästa år!!!!!!!