Inlägg: 1571192
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Monno: Modo gjorde en mycket bra period, men 0-0 är ändå rättvist då både FBK och Modo bränt chanser.
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Monno: Nämen Modo är det bättre laget helt klart, man har skapat en 3-4 ruuuuuuskigt fin målchanser och ett rättvis resultat efter första bör varit 1-3 till Modo
Dock äre 0-0 och det ser bra ut
Dock äre 0-0 och det ser bra ut
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Okej grabbs, så här ser Modos syndlista ut för första perioden, dvs solklara chanser att göra mål, och hela 3 st av dom:
första perioden
10:00 Cumiskey skott utanför friläge
11:00 Kempe skjuter men pucken rullar över klubban/missar skottet, också ren
17:05 Skröder kanonskott i pp men missar mål
Fan om vi kunde få in dom där puckarna, den flyten FBK normalt har. Om inte 3 mål, så gärna två mål på någon av ovanstående situationerna.
Födelsedagsfirande. När MoDo spelar kvartsfinal. Har ni hört något så korkat?