1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507803 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1571195

Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.

Monno: Modo gjorde en mycket bra period, men 0-0 är ändå rättvist då både FBK och Modo bränt chanser. 


Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Blake: fbk har ju bara haft 2 bra chanser, kontringar som ullmark tog och den då bastiansen drag längs med mållinjen.
Modo har haft skröders friläge och läget i slottet i PP
Kempe hade en hyfsad chans
Nagy en bra chans
Cumiskey ett friläge
Osv.

Men skit sak samma det är 0-0 och hårt å bra jobb som gäller

Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.

Blake:

Cumiskey =  Youngblood 

Uffe kanske borde vara orolig.


Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.

Blake: Cumiskey får tydligen så lite istid så han måste jobba extra på en bondgård.


Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB