Inlägg: 1571195
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Blake: fbk har ju bara haft 2 bra chanser, kontringar som ullmark tog och den då bastiansen drag längs med mållinjen.
Modo har haft skröders friläge och läget i slottet i PP
Kempe hade en hyfsad chans
Nagy en bra chans
Cumiskey ett friläge
Osv.
Men skit sak samma det är 0-0 och hårt å bra jobb som gäller
Modo har haft skröders friläge och läget i slottet i PP
Kempe hade en hyfsad chans
Nagy en bra chans
Cumiskey ett friläge
Osv.
Men skit sak samma det är 0-0 och hårt å bra jobb som gäller
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Blake:
Cumiskey = Youngblood
Uffe kanske borde vara orolig.
Sv: Kvartsfinal 5. Färgestad Bollklack vs MoDo Hockey.
Blake: Cumiskey får tydligen så lite istid så han måste jobba extra på en bondgård.
Monno: Modo gjorde en mycket bra period, men 0-0 är ändå rättvist då både FBK och Modo bränt chanser.