J F K: Att hålla på Rangers i NHL när man bor i Sverige är väl ungefär som de som Håller på DIF i ES trots att man kommer från djupaste Ångermanland och knappt har sett asfalt på en gata i hela sitt liv. De är förvånansvärt många.
Inlägg: 1576863
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: "DIF i ES"? Hur menar du då?
Dif, snart på en uterink nära dig.
Hejja Challe o Monten, ni för ner klubbar på löpande band.
Perra o Monten, vilket tränarpar. För er som vill ner.
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Kan kanske ha å göra lite med att tex gretzky har spelat där?
Det är bara anmärkningsvärt att man bevakar nyr så hårt i tidningar och tv, ungefär samma sak som man gör mer zlatan.
Det är bara anmärkningsvärt att man bevakar nyr så hårt i tidningar och tv, ungefär samma sak som man gör mer zlatan.