Inlägg: 1576864
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Fast Gretzky var ju aldrig bra i Rangers. Han tappade så mycket puckar att NHL slutade med statistik för turnovers. Hans plus/minus var horribel. Nej, för mig slutade Gretzky i samband med Kings.
Det är bara anmärkningsvärt att man bevakar nyr så hårt i tidningar och tv, ungefär samma sak som man gör mer zlatan.