Inlägg: 1578889
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Jo men visst har Ritto kapaciteten att vare en TK fw. Men likt att Påhlsson vare en av Nhls bästa defensiva centrar då kan man inte gå efter Vad man var för ett år sedan. :-)
Men hur t.ex. Pajen kan vara så given förstå jag inte. Joel fyller ju en funktion med stor fysiska spel. Men Pajen är ju bara där typ.
Men hur t.ex. Pajen kan vara så given förstå jag inte. Joel fyller ju en funktion med stor fysiska spel. Men Pajen är ju bara där typ.
Att bli nominerad till nhl's bästa defensiva forward säger ju en hel del om kapaciteten :)