Inlägg: 1578908
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Samme frågasätter jag inte, hade han varit skadefri denna säsong så hade resultatet varit klart bättre.
Men vad pajen gör i VM är svårförklarligt faktiskt, sen får man ju tycka vad man vill om Törnberg, louie Eriksson, snacka om att inte leva upp till någonting?!
Sen järnkrok, stackarn... Varför går folk å tror att nhl ska ringa när han är längre ifrån NHL än vad Ludwig Byström är
Men vad pajen gör i VM är svårförklarligt faktiskt, sen får man ju tycka vad man vill om Törnberg, louie Eriksson, snacka om att inte leva upp till någonting?!
Sen järnkrok, stackarn... Varför går folk å tror att nhl ska ringa när han är längre ifrån NHL än vad Ludwig Byström är
+ 4
Men hur t.ex. Pajen kan vara så given förstå jag inte. Joel fyller ju en funktion med stor fysiska spel. Men Pajen är ju bara där typ.