+ 4
Inlägg: 1578921
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Louie har ju vare en enorm besvikelse. Men man ska ju veta att han haft en dålig säsong i NHL också. Så han kom inte hit formtoppad.
Järnkrok har spelsinnet och det mesta. Men är ju vek som, ja en annan nästan. Man tycker dock han ska kunna bygga på sig.
Järnkrok har spelsinnet och det mesta. Men är ju vek som, ja en annan nästan. Man tycker dock han ska kunna bygga på sig.
+ 1
Men vad pajen gör i VM är svårförklarligt faktiskt, sen får man ju tycka vad man vill om Törnberg, louie Eriksson, snacka om att inte leva upp till någonting?!
Sen järnkrok, stackarn... Varför går folk å tror att nhl ska ringa när han är längre ifrån NHL än vad Ludwig Byström är