Berka: Är jag nyss hemkommen från en konsert... Det du Mr Brett...
Inlägg: 1582310
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K:
Oväntat bra måste jag säga. Var rädd att det skulle bli oinspirerat med tanke på var spelningen hölls, men så blev det ju verkligen inte. Sedan är det alltid en fröjd att se Brooks live. Jag undrar vad han skulle få för resultat på Beep-testet?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har sett vad som verkar bli årets damaskmodell... Helgrön baksida och helröd fram. Skitfult. Om nån kan minnas att dessa använts tidigare och bara åkt fram för försäsongen så får ni gärna upplysa