Har sett vad som verkar bli årets damaskmodell... Helgrön baksida och helröd fram. Skitfult. Om nån kan minnas att dessa använts tidigare och bara åkt fram för försäsongen så får ni gärna upplysa
Inlägg: 1582319
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas: Hittade en bild på Robert Hägg med dessa damasker, och nej, speciellt snyggt var det inte. Hoppas det bara är något man kör med på träning.
Länkar:
Modo Hockey Goalie Camp 2013
Modo Hockey Goalie Camp 2013
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
InVinoVeritas: Man har ju sett en del kollektioner igenom åren, vem minns inte denna där svarta med snörning i kragen som var typ lika kortvarig som som Björn Svenssons speltid i Modo.
Annars har jag en klar favorit, Saik's nya ställ för säsongen är wild and crazy
Annars har jag en klar favorit, Saik's nya ställ för säsongen är wild and crazy
Redigerad kommentar
+ 2
