+ 1
Inlägg: 1589010
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno: jag gillar utvisningarna vi tagit... 3 totalt meningslösa utvisningar, kroschecking efter avblåsning, och 2 * slaching en i mittzon och en i anfallzon...
Har modo några speciella klubbor eller, dom går ju tamefan sönder hela tiden???!
+ 1
Jag saknar Ritto...