+ 1
Inlägg: 1589015
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Berka: Tror vi hade mått bra av Ritolas puckkåthet. Som det är just nu håller ju fan ingen pucken längre än en halv sekund.
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Jag trodde leksandsmatchen var den sämsta, men detta är inte långt ifrån!
En ytterst pinsam tillställning av hemmalaget
+ 1
Monno: jag gillar utvisningarna vi tagit... 3 totalt meningslösa utvisningar, kroschecking efter avblåsning, och 2 * slaching en i mittzon och en i anfallzon...
Har modo några speciella klubbor eller, dom går ju tamefan sönder hela tiden???!