Inlägg: 1589023
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Bad_Brett: uppspelen är det största problemet nu.
Inte ett enda vettigt anfall på hela perioden.
Bara en massa chanspassningar. Hur många chanser får Hensick?
Inte ett enda vettigt anfall på hela perioden.
Bara en massa chanspassningar. Hur många chanser får Hensick?
Monno:
Tycker utvisningen på Hägg var direkt löjlig. Hade varit rimligare att en för filmning i det läget. Han står framför mål, där det brukar smälla, får en väldigt lätt cross-checking i ryggen och tar chansen att flyga som en vante in i Forsberg. Löjligt.