Berka: Tror vi hade mått bra av Ritolas puckkåthet. Som det är just nu håller ju fan ingen pucken längre än en halv sekund.
Inlägg: 1589021
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno: Absolut, sen måste vi börja värdera lägena för byte, åter igen gör vi byten som spelar motståndarna rätt i händerna. Det blir oerhört blekt framåt när skröder, jeff T, hensik inte är i form alls, hensik är ju rent av totalt osynlig
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno:
Tycker utvisningen på Hägg var direkt löjlig. Hade varit rimligare att en för filmning i det läget. Han står framför mål, där det brukar smälla, får en väldigt lätt cross-checking i ryggen och tar chansen att flyga som en vante in i Forsberg. Löjligt.
Sv: MODO Hockey-Frölunda 13/14
Monno:
Ritola och Cumiskey eller hur han stavas skulle betyda oerhört mycket nu känns de som
+ 1