Inlägg: 1591259
Svarskommentarer
Sv: Modo-Brynäs
Blake: Om Forsberg/Alavaara har mer vett än Uffe så kommer det bero på hur mkt BP vi får. Annars lär dom va likvärdiga. Tror dock Cumiskey klarar mer istid då han knappt verkar trött efter 27 minuter typ..
Monno: Vem får spela mest tror ni? Cumiskey eller Salmela?