Blake: Om Forsberg/Alavaara har mer vett än Uffe så kommer det bero på hur mkt BP vi får. Annars lär dom va likvärdiga. Tror dock Cumiskey klarar mer istid då han knappt verkar trött efter 27 minuter typ..
Inlägg: 1591273
Svarskommentarer
Sv: Modo-Brynäs
Sett denna artikel?
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/modo/article17595234.ab
Hoppas verkligen att Näslund jobbar för en sådan lösning. Dock lär väl inte Sullivan vara världens mest lättsålda just nu.
+ 4