Inlägg: 1591964
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Man liksom hatar detta på något sätt, det känns igen från kvarten mot fbk i fjol, man är lika bra men förlorar ändå nästan alla matcher på´något uddamål
Bad_Brett: Visst är det så, men det är enormt irriterande med denna tur när man äntligen känner att vi har ett litet övertag. :P
Och ja, vad härligt att man ser att Modo har någon typ av spelidé iallafall. Ett stort steg framåt då man går jämna steg med Skellefte.