Blake: Man liksom hatar detta på något sätt, det känns igen från kvarten mot fbk i fjol, man är lika bra men förlorar ändå nästan alla matcher på´något uddamål
Inlägg: 1591969
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Önerud är riktigt bra idag. Skulle inte förvåna mig om han råkar få in en puck tillslut.