Inlägg: 1592122
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka:
Han är ju inte bättre i Leksand än i Modo enligt dig. Hur ska du ha det?
Han är ju inte bättre i Leksand än i Modo enligt dig. Hur ska du ha det?
Rytter: Och jag har sett matcherna, jag ser hockey varje dag, jag försöker se så matcher jag hinner så kom inte och snacka dynga om att jag inte ser nån hockey.
Om du kan nått om hockey så kan du räkna ut själv varför han har varit bättre i leksand än tiden i modo?!