Inlägg: 1592125
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: JFK menade att han var kanske deras bästa värvning och var kung, jag sade att han är inte direkt bättre än tiden i modo.
Han är ju inte bättre i Leksand än i Modo enligt dig. Hur ska du ha det?