Huge: Svedberg var väl helt enkelt inget att ha!? Fanns väl gott om gävlebor som oroade sig inför slutspelet 2012 också eller minns jag helt fel? Alsenfelt var och är en bra målvakt! I MoDo hade han ju ett osannolikt missflyt och med den förmodade prislapp han hade så var det väl knappast fel att släppa honom.
Inlägg: 1592145
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bj21: Ville bara visa hur lite hockey vår skrytmåns kan, när han påstår att Alsenfelt är lika dålig i Leksand som han var hos er.
Ni gjorde säkert rätt i Svedbergs fall, ibland funkar det inte i en viss miljö, då kan en flytt göra susen.
Ni gjorde säkert rätt i Svedbergs fall, ibland funkar det inte i en viss miljö, då kan en flytt göra susen.