Inlägg: 1592154
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Om du tycker att (släppa in mål som man ska ta) är bra så förstår jag ditt resonemang. Alsenfelt släpper fortfarande in sådana puckar, precis som det som gjorde att han tappade platsen i Modo, hur fan kan det vara att vara bättre?
Du som kan så mycke Huge, förklara!?
Redigerad kommentar
+ 1
Ni gjorde säkert rätt i Svedbergs fall, ibland funkar det inte i en viss miljö, då kan en flytt göra susen.