Tror inte han köptes ut och om han gjorde det blev det troligen bara mellanskillnaden i lön som Modo hostade upp! Skönt att detta löste sig!
Inlägg: 1593231
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
ULTIMAVICI: Nu är det bara starky kvar, helt otroligt när man tänker på det, efter fjolårets säsong borde många vara intresserade!?