ULTIMAVICI: Nu är det bara starky kvar, helt otroligt när man tänker på det, efter fjolårets säsong borde många vara intresserade!?
Inlägg: 1593236
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Berka:
Ja, det är väldigt märkligt. Trodde inte att det skulle vara något problem att sälja honom till en KHL-klubb.