+ 3
Inlägg: 1593750
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Berka: Pengar är väl inget problem i Modo då ni har interna sponsorer som Foppa och Näslund med flera ;-)
Redigerad kommentar
Sv: RE-building the future 2013/2014
Berka:
Å andra sidan är HV 71 så genomusla i dagsläget att det inte nödvändigtvis är att smart karriärsdrag att gå dig även om han får snuskigt bra betalt. Gissningsvis är målet att spela i KHL eller NHL, och då är det nog en rätt bra idé att gå via MoDo.
Rytter: Håller med, finns ingen anledning att göra ekonomin värre än vad den ärnnär vi har en väl fungerande backbesättning. Sullivans lön, samt extern sponsor och insamlingen kan räcka gott för ett skäligt kontrakt.
Tro hur det blir med starky, näsan sade i media för ett tag sedan att han trodde det skulle lösa sig med ny klubb inom kort