Inlägg: 1593860
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Treklövern1912: Fastastiskt vad många som verkar avundsjuka på våra hemvända stjärnor. Foppa och Macke går inte in med en massa pengar på så sätt.
Det blir nog svårt att behålla Salmela då HV verkar extremt desperata.
Det blir nog svårt att behålla Salmela då HV verkar extremt desperata.
Redigerad kommentar