1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508058 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1593897

Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen

zigge:

Tycker vi börjat bra. Fin passning av Hensick som öppnade upp, synd att inte Spina fick dit klubban. Sedan brände A.Kempe ett jätteläge med öppen bur.


Svarskommentarer

Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
Rytter: Så djävla orättvist. Vi har varit rätt överlägsna och så är det en brynässtuds.(Vedertaget begrepp för deras ständiga tur.)

Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
Rytter: Jajust ja. Nu spelar vi borta mot Brynäs. Då är det flipperspel som gäller.

Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
Vilket jävla skitmål!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB