Inlägg: 1593897
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
Rytter: Så djävla orättvist. Vi har varit rätt överlägsna och så är det en brynässtuds.(Vedertaget begrepp för deras ständiga tur.)
Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
Rytter: Jajust ja. Nu spelar vi borta mot Brynäs. Då är det flipperspel som gäller.
zigge:
Tycker vi börjat bra. Fin passning av Hensick som öppnade upp, synd att inte Spina fick dit klubban. Sedan brände A.Kempe ett jätteläge med öppen bur.