Rytter: Så djävla orättvist. Vi har varit rätt överlägsna och så är det en brynässtuds.(Vedertaget begrepp för deras ständiga tur.)
Inlägg: 1593903
Svarskommentarer
Sv: Brynäs-MoDo 2013-10-17 Läkerolen
J F K:
Bara köra på, vi kan vända underlägen i år. Härligt att se att vi försöker föra matchen på bortaplan, är ju brynäs som backar hem.