Ska det bli fullt? Inte många lediga platser på sitt ens.
Inlägg: 1595372
Svarskommentarer
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
zigge: jag börjar bli så trött på dessa jävla bedömningar, nu skiter man i "farliga" tacklingar osv för att ist blåsa för minsta beröring med klubban på motståndare.
Det är ju fanimej löjligt
Det är ju fanimej löjligt