Inlägg: 1595516
Svarskommentarer
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
Berka:
Skulle vilja se hedmans tackling igen. Vet inte om den var så ful, men tyckte att det såg fegt ut och från en sida där Spina inte ser något. Någon som uppfattade den bättre?
Skulle vilja se hedmans tackling igen. Vet inte om den var så ful, men tyckte att det såg fegt ut och från en sida där Spina inte ser något. Någon som uppfattade den bättre?
Det är ju fanimej löjligt