Berka: Ok ser för jävligt ut men tanken är fin och det är ju den som räknas ;-)
Inlägg: 1595536
Svarskommentarer
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
foppa78: Tycker det är bra mkt snyggaste än jag trodde faktiskt. Iaf live. :-)
Men tanken är riktigt fin. Hoppas den uppmärksammas! Och gärna tas efter. :-)
Men tanken är riktigt fin. Hoppas den uppmärksammas! Och gärna tas efter. :-)
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
foppa78: Ja inte är det snyggt;-) Men som sagt det är för en god sak