foppa78: Ja inte är det snyggt;-) Men som sagt det är för en god sak
Inlägg: 1595546
Svarskommentarer
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
Berka: Japp hoppas fler tar efter inklusive Brynäs dock bara symboliskt men en jävligt fin tanke!
Grattis till vinsten!
Grattis till vinsten!
+ 2
Sv: Invasion Ståplats Modo-Luleå 26/10
Berka: Vinner vi inte den här matchen så får vi överklaga. Men lite meravslut skulle behövas.