Icing-Ove: Enström. Känns bekant. Färjestad har ont i baken nu. Ett mål i baken. Donkens senaste rätt.
Inlägg: 1595817
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Färjestad är inte bättre denna säsong mot förra, skillnaden var att då hade man en toppmålvakt.
Övrigt är det förbryllande hur Luleå kan vara ett topplag, dom ser alltid så uddlösa ut jämt jag ser dom.
Fast det är väl iofs en jäkla styrka att vara ett topplag även fast man inte spelet klickar
Övrigt är det förbryllande hur Luleå kan vara ett topplag, dom ser alltid så uddlösa ut jämt jag ser dom.
Fast det är väl iofs en jäkla styrka att vara ett topplag även fast man inte spelet klickar