Inlägg: 1595830
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Färjestad knep dock två poäng tillslut. Synd tycker jag men bra för oss.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Själv har jag förundrats över SAIK. De har sett klart sämre ut den här säsongen då jag sett dem. Ikväll hade de lite flyt att reda ut Luleås inledning av andra perioden, men annars är det deras match. Hafs och slafs. Inte samma flyt i spelet.
Övrigt är det förbryllande hur Luleå kan vara ett topplag, dom ser alltid så uddlösa ut jämt jag ser dom.
Fast det är väl iofs en jäkla styrka att vara ett topplag även fast man inte spelet klickar