Inlägg: 1595883
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Jag hoppas alltid att de två lagen i botten ska tappa poäng (inte om Modo hamnat där såklart) för jag vill aldrig aldrig hamna i kvalserien igen!
Får lätt panik bara jag tänker tillbaka på ödesmatchen mod Södertälje
Redigerad kommentar
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Själv hoppas jag på topp sex. Jag vet inte om nuvarande spel verkligen kan fortsätta, men som det sett ut på slutet bör i alla fall målsättningen vara topp sex även om det givetvis blir svårt.
Nu har väl HV och FBK så mycket pengar så de kommer få en trupp som tar dem uppåt i tabellen (så inga drömlag att ha i botten). Men ser för närvarande gärna att det sämst placerade laget alltid förlorar. :)