Inlägg: 1595900
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Från de ena till de andra, possler..
Hans succé har avstannat en aning på slutet inte helt oväntat kanske då det ofta kan vara en nykomlings syndrom, dock sitter jag och funderar på om man inte borde sätta ihop den gamla framgångsrika Hedberg, Bengtsson, possler igen?, tycker inte skröder riktigt är där än och samme är inte av den spelartypen som är skillad offensivt
Hans succé har avstannat en aning på slutet inte helt oväntat kanske då det ofta kan vara en nykomlings syndrom, dock sitter jag och funderar på om man inte borde sätta ihop den gamla framgångsrika Hedberg, Bengtsson, possler igen?, tycker inte skröder riktigt är där än och samme är inte av den spelartypen som är skillad offensivt
MorganaLefaey: Jag hoppas alltid att de två lagen i botten ska tappa poäng (inte om Modo hamnat där såklart) för jag vill aldrig aldrig hamna i kvalserien igen!
Får lätt panik bara jag tänker tillbaka på ödesmatchen mod Södertälje
Redigerad kommentar