Berka: Varför då? Visst, för Possler personligen kanske det vore bättre. Samtidigt känns det rätt vansinnigt när nu laget som helhet vinner. När Possler var som vassast spelade den kedjan ok, men laget förlorade för att ingen annan kedja var bra.
Inlägg: 1595902
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
J F K: Men man ska väl inte konservera och balsamera laget för att det går okej? Det finns ju alltid saker att justera till det bättre, och jag håller med Berka att det kan var värt att prova någon annan på Posslers plats. Samtidigt som Possler kan få träffa sina gamla vänner som helt slutat göra poäng.