Inlägg: 1595901
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Varför då? Visst, för Possler personligen kanske det vore bättre. Samtidigt känns det rätt vansinnigt när nu laget som helhet vinner. När Possler var som vassast spelade den kedjan ok, men laget förlorade för att ingen annan kedja var bra.
Hans succé har avstannat en aning på slutet inte helt oväntat kanske då det ofta kan vara en nykomlings syndrom, dock sitter jag och funderar på om man inte borde sätta ihop den gamla framgångsrika Hedberg, Bengtsson, possler igen?, tycker inte skröder riktigt är där än och samme är inte av den spelartypen som är skillad offensivt