Oj vilken utv. Domaren har lagt ribban låågt
Inlägg: 1595959
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka: Den var ok. enligt mig.
Frölunda började väldigt hårt....men...
Jaa!
Ja, det var det jag tänkte säga. Vi börjar sticka upp.
Adrian Aempe gör sitt första ELITSERIEMÅL. Skit i shl.