Inlägg: 1595960
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
NuMo: Jag ogillar regehr mer och mer, han är seg och står för ofta och väntar in motståndarna bakom eget mål vilket resulterar i att han spelar fast sig själv och andra
Berka: Den var ok. enligt mig.
Frölunda började väldigt hårt....men...
Jaa!
Ja, det var det jag tänkte säga. Vi börjar sticka upp.
Adrian Aempe gör sitt första ELITSERIEMÅL. Skit i shl.