Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1596010
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka:
Hacka och hacka. Jag har inga problem med dina analyser. de är väl ungefär lika amatörmässiga som mina?
Eller antagligen bättre, men ändå.
+ 1
Sv: Frölunda - MODO 13-14
Berka: Då ber jag om ursäkt, men jag fick för mig att du ogillade honom generellt och inte bara i den perioden. Samt då att du tycker han hade dåligt spelsinne.
Han spelade fast sig och såg inte alls bra ut, ett enkelt konstaterande, men han har ryckt upp sig!!