Berka: Då ber jag om ursäkt, men jag fick för mig att du ogillade honom generellt och inte bara i den perioden. Samt då att du tycker han hade dåligt spelsinne.
Inlägg: 1596011
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO 13-14
J F K: lugnt!
Jag som tyckte hensik har sett sjuk ut idag, inget go i start och stopp men nu jävlar blixtrade han till
Jag som tyckte hensik har sett sjuk ut idag, inget go i start och stopp men nu jävlar blixtrade han till