Berka: Och då är ju era målvakter klart vassare.
Inlägg: 1598016
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Domarna ikväll har inte börjat bra 2 av utvisningarna brynäs får är ju inga utvisningar. Hade vi haft ett fungerande pp hade vi kunnat leda med 3-0 men men. Tycker i alla fall nivån är löjlig.