Domarna ikväll har inte börjat bra 2 av utvisningarna brynäs får är ju inga utvisningar. Hade vi haft ett fungerande pp hade vi kunnat leda med 3-0 men men. Tycker i alla fall nivån är löjlig.
Inlägg: 1598041
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs 13-14
Cyklob: FY fan vad pinsamt, för hellvete dags att Anders Forsberg tar å tränar på PP, nu ligger vi under fast vi haft otaliga chanser att ta ledningen i Pp
+ 1