Inlägg: 1598576
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Hoppas man sparkar schemaläggaren, att möta saik på bästa tid borde vara förbjudet, vi vinner ju aldrig!
Lägg mötena hemma i lyan mot saik på måndagsmorgon eller nått ;-)
Lägg mötena hemma i lyan mot saik på måndagsmorgon eller nått ;-)
Saik passar oss inte kan man lugnt säga