Inlägg: 1598584
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 13-14
Berka: Ja dom är helt klart bättre, tveklöst.
Med bebis misstagen så blir vi helt chanslösa.
Ja det här får inte gemene man att snabba sig in för att boka biljett till på fredag, tyvärr..
Med bebis misstagen så blir vi helt chanslösa.
Ja det här får inte gemene man att snabba sig in för att boka biljett till på fredag, tyvärr..
Lägg mötena hemma i lyan mot saik på måndagsmorgon eller nått ;-)